Logo do repositório
Tudo no RIUFPA
Documentos
Contato
Sobre
Ajuda
  • Português do Brasil
  • English
  • Español
  • Français
Entrar
Novo usuário? Clique aqui para cadastrar. Esqueceu sua senha?
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "RABELO, Melissa Silva Moreira"

Filtrar resultados informando as primeiras letras
Agora exibindo 1 - 1 de 1
  • Resultados por página
  • Opções de Ordenação
  • Carregando...
    Imagem de Miniatura
    ItemAcesso aberto (Open Access)
    Comunicação em ouvidoria: um modelo de prática organizacional para os hospitais universitários federais
    (Associação Nacional dos Programas de Pós-Graduação em Comunicação, 2022-06) NOBRE NETO, Pedro Germano; MOURA, Flavia de Almeida; RABELO, Melissa Silva Moreira; SANTOS, Protásio Cézar dos
    This article is the result of a research that sought to understand the communicative practices of the Ebserh Ombudsman Network, from the perspective of the triad manifestation of Ombudsman, satisfaction survey and access to information, in the perspective that they can be analyzed in the context of organizational communication. From an understanding of the social network as the construction of relational bonds between individuals and a qualitative methodology, a bibliographic research was used; documentary research on current legislation; participant observation; quiz; and interview. It was concluded that communication in the ombudsman's offices can be guided and standardized, and a Communication Model in the Ombudsman's Office is produced, with two actions: a training proposal and a guide with general guidelines for communicative practices in the Ombudsman's Office.
Logo do RepositórioLogo do Repositório
Nossas Redes:

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configurações de Cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de Uso
  • Entre em Contato
Brasão UFPA